تزریق بوتاکس در سعادت آباد

کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر ایران جزء اولین کلینیک‌های تخصصی در زمینه پوست، مو، زیبایی، جراحی پوست، لیزر، لاغری و کاشت موی طبیعی و زنده می‌باشد که در سال ۱۳۷۹ با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط دکتر اصغر مسعودی تأسیس شد.

تزریق بوتاکس در سعادت آباد

۳ بازديد

تزریق بوتاکس در سعادت آباد باعث حفظ زیبایی صورت و انجام روش های جلوگیری از پیری پوست، جزء مهم ترین عوامل تاثیر گذار در زیبایی کل چهره محسوب می شود. چرا که پوست صورت به طور طبیعی، روند پیر شدن را طی می کند و کم کم نشانه های پیری در پوست مشاهده می شود. یکی از نشانه های بارز افزایش سن، بروز چین و چروک در صورت است.

بروز این مشکل به دلایل مختلفی بستگی دارد و یکی از مهم ترین دلایل آن، افزایش سن است. اما خوشبختانه امروزه با روش های مختلفی که در کلینیک های زیبایی انجام می شود، می توان روند پیری را به تعویق انداخت و از آن جلوگیری کرد. یکی از بهترین روش ها  تزریق بوتاکس است.

بوتاکس چیست؟

یکی از دلایل رایج و مهمی که باعث ایجاد چین و چروک می شود، افزایش سن و انقباض و انبساط زیاد عضلات صورت است. به همین دلیل باید با استفاده از دارویی به نام بوتاکس که از باکتری کلستریدیوم تولید می شود، جلوی این انقباض و انبساط زیاد را دارد. یکی از بهترین روش های رایج که تاثیر طولانی مدت و فوری در از بین بردن و درمان چین و چروک دارد، بوتاکس است.

تزریق بوتاکس در سعادت آباد

بوتاکس نوعی داروی تزریقی یا همان سم است که به زیر عضلات پوست فرد تزریق می شود. تزریق بوتاکس بلافاصله و به ویژه در روزهای اولیه تزریق باعث از بین رفتن چین و چروک می شود. در واقع با تزریق بوتاکس در سعادت آباد عضلات آن ناحیه ای که دچار چین و چروک شده تا مدت نسبتا طولانی فلج می شود و حرکت نمی کند. به همین دلیل سریعا چین و چروک ها از بین می رود.

تزریق بوتاکس چه کاربردهایی دارد؟

تزریق بوتاکس صرفا برای از بین بردن چین و چروک ها استفاده نمی شود. بلکه کاربردهای درمانی زیادی هم دارد. از جمله بهترین کاربردهای تزریق بوتاکس می توان موارد زیر را نام برد:

  • قرینه کردن دو طرف صورت
  • درمان سر دردهای مزمن ناشی از میگرن
  • درمان اسپاسم عضلات صورت و گردن
  • از بین بردن چین و چروک چانه و اطراف آن
  • از بین بردن خط اخم
  • از بین بردن و درمان خط لبخند
  • درمان چروک پیشانی و دور چشم (خطوط پنجه کلاغی)
  • بالا بردن ابروها
  • کمک به درمان مثانه بیش فعال
  • درمان افتادگی پلک
  • درمان افتادگی نوک بینی، و گوشه های لب
  • کاهش خطوط چین و چروک چانه
 
دیدن متن کامل مقاله
 
تفاوت بوتاکس و جالوبوتاکس در چیست؟
 

تزریق بوتاکس برای چه افرادی مناسب است؟

برخی افراد تصور می کنند که تزریق بوتاکس فقط برای افرادی که در سن میانسالی هستند، مناسب است. در صورتی که در سنین پایین تر و قبل از شروع ایجاد چین و چروک و عمیق شدن آن باید تزریق بوتاکس یا سایر روش های جوانسازی پوست را انجام داد. در واقع در صورتی که کمی به صورت خود توجه کنید می بینید که اولین چین و چروک ها از ۲۵ سالگی در صورت دیده می شود.

بنابراین افرادی می توانند از همین سن برای تزریق بوتاکس در سعادت آباد اقدام کنند. علاوه بر این، حتی در صورتی که فرد در سنین پایین تر هم علائمی از چین و چروک را مشاهده کرد، از سن ۱۸ سالگی مجاز به تزریق خواهد بود. بنابراین به طور کلی افراد بالای ۱۸ سال و زیر ۸۰  سال در صورتی که چین و چروک هایی حتی ریز را در صورت مشاهده کردند، می توانند اقدام به تزریق بوتاکس کنند.

هزینه بوتاکس در سعادت آباد چقدر و شامل چه مواردی است؟

بوتاکس امروزه به عنوان یکی از پر طرفدارترین روش های جوانسازی محسوب می شود. این روش جوانسازی در مقایسه با سایر روش های دیگر، هزینه مقرون به صرفه و مناسب تری دارد. به همین منظور برخی افراد که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهند، می خواهند در مورد هزینه بوتاکس و موارد تاثیر گذار در تعیین قیمت آن بدانند. به طور کلی از جمله مهم ترین موارد تاثیر گذار در هزینه بوتاکی می توان موارد زیر را نام برد:

  1. برند تزریقی بوتاکس
  2. میزان تزریق بوتاکس
  3. ناحیه مورد تزریق
  4. هزینه کلینیک و دستمزد پزشک متخصص پوست
  5. میزان سابقه و مهارت پزشک متخصص پوست در کلینیک

تزریق بوتاکس برای چه افرادی مناسب است؟

برند مواد مورد استفاده در تزریق بوتاکس کلینیک ایران چیست؟

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه بوتاکس، نوع برند و موادی است که برای تزریق بوتاکس از آن استفاده می شود. در واقع استفاده از برندهای معتبر و با کیفیت تاثیر زیادی در افزایش کیفیت و نتیجه تزریق دارد. بدین صورت که با انتخاب برند مناسب و با کیفیت، نه تنها نتیجه رضایت بخش خواهد بود، بلکه مدت زمان ماندگاری آن برای مراجعه کننده به کلینیک پوست و زیبایی نیز افزایش خواهد یافت.

به همین دلیل در کلینیک پوست و مو ایران به منظور افزایش رضایت مراجعین محترم و افزایش کیفیت و مدت زمان ماندگاری از بهترین برندهای موجود در بازار برای تزریق بوتاکس استفاده می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند و کیفیت تزریق بوتاکس می توانید از طریق تماس با متخصص پوست و مو در کلینیک ایران در این زمینه اطلاعات مورد نظرتان را کسب نمایید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق بوتاکس چقدر است؟

همان طور که می دانید هر فرد با توجه به سن، سن پوستی، مراقبت های مختلفی که از پوست خود انجام داده، نوع پوست، و … دارای میزان چین و چروک های مختلفی است. به همین دلیل ممکن است برای برطرف شدن و کاهش یافتن میزان چین و چروک ها به چند جلسه تزریق بوتاکس نیاز باشد.

به همین دلیل برای تشخیص تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق بوتاکس باید ابتدا متخصص پوست در کلینیک ایران معاینه شوید تا تعداد جلسات لازم به شما گفته شود. چرا که شرایط و نوع پوست هر فرد متفاوت بوده و اثر گذاری تزریق نیز برای هر مراجعه کننده متفاوت خواهد بود.

دوز مصرفی برای تزریق بوتاکس چقدر است؟

همان طور که می دانید فاکتورهای مختلفی تعیین کننده میزان چین و چروک فرد خواهد بود. به همین دلیل دوز مصرفی برای تزریق بوتاکس نیز برای هر فرد مراجعه کننده طبق تجویز و معاینه پزشک تعیین می گردد.

بدین صورت که در جلسه معاینه و ویزیت، پزشک متخصص پوست به طور کامل شرایط پوست، میزان چین و چروک ها و سن فرد را می پرسد و بررسی می کند. سپس میزان دوز مصرفی برای تزریق بوتاکس را انتخاب می کند. بدیهی است هر چه میزان و عمق چین و چروک ها بیشتر باشد، به میزان بیشتری ژل بوتاکس نیاز است تا چین و چروک ها بهبود یافته یا کاهش یابد.

 
دیدن متن کامل مقاله
 
آیا بوتاکس پیشانی باعث افتادگی پلک می‌شود؟
 

نواحی تزریق کجاها هستن؟

با توجه به تاثیر گذاری و عملکرد بسیار مطلوبی که بوتاکس دارد، می توان از آن برای رفع چین و چروک در نواحی مختلف صورت استفاده کرد. علاوه بر این، بوتاکس را می توان برای کاهش و از بین بردن تعریق زیر بغل، کف دو دست و … نیز استفاده کرد. اما به طور کلی از جمله مهم ترین نواحی تزریق که تاثیر زیادی برای از بین بردن چین و چروک صورت نیز دارد، می توان موارد زیر را نام برد:

  1. پیشانی
  2. خط اخم
  3. گوشه ها و اطراف چشم ها

مزایای تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در کلینیک ایران برای چه افرادی توصیه نمی شود؟

با وجود این که تزریق بوتاکس تاکنون عوارض و علائم شدیدی نداشته، اما انجام آن برای همه افراد پیشنهاد نمی شود. به همین دلیل به طور کلی ابتدا باید فرد توسط پزشک معالج معاینه شده و سپس روش جوانسازی مناسب به او پیشنهاد شود. بنابراین می توان گفت تزریق بوتاکس به افراد زیر پیشنهاد نمی شود:

  • مادران باردار و شیرده
  • افرادی که سابقه بیماری های قلبی- عروقی دارند.
  • افرادی که سن آن ها کم تر از ۱۸ و بالای ۸۰ سال است.
  • مادران باردار و شیرده
  • افرادی که در دو هفته اخیر واکسن زده اند.
  • بیمارانی که مشکلات انعقاد خون دارند یا از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند.
  • افرادی که بدن آن ها عفونت شدید دارد.
  • بیماران مبتلا به MS

مزایای تزریق بوتاکس در کلینیک ایران چیست؟

کلینیک ایران با سابقه چندین ساله در زمینه پوست، مو و زیبایی به منظور افزایش رضایت مراجعین و بیماران از بهترین برندها برای تزریق ژل، تزریق بوتاکس یا سایر روش های جوانسازی استفاده می کند. بنابراین طبق بررسی های انجام شده می توان گفت تزریق بوتاکس در این کلینیک زیبایی دارای مزایای زیر است:

  • بوتاکس در مقایسه با روش های دیگر برای از بین بردن چین و چروک هزینه کم تری دارد.
  • بوتاکس یک روش غیر تهاجمی است و در آن آسیبی به پوست وارد نمی شود.
  • برای تزریق آن نیازی به بیهوش کردن و حتی بی حس کردن موضع تزریق نیست.
  • بیمار زمان تزریق بوتاکس دردی را احساس نمی کند.
  • نتایج تزریق بوتاکس نهایتا تا چندین روز پس از تزریق قابل مشاهده خواهد بود.
  • مراقبت هایی که پس از تزریق باید انجام شود، ساده و آسان است.

مراقبت های بعد از بوتاکس در سعادت آباد چیست؟

به طور کلی تزریق بوتاکس جزء روش های درمانی با اثر گذاری بلند مدت محسوب می شود. اما برای این که مدت زمان ماندگاری آن افزایش یابد، لازم است که مراقبت هایی را پس از تزریق انجام دهید. از جمله مهم ترین مراقبت ها می توان موارد زیر را نام برد:

  1. تا ۲۴ ساعت پس از تزریق به سونا و جکوزی نروید.
  2. حداقل تا ۵ ساعت بعد از تزریق دراز نکشید و سر خود را به پایین خم نکنید.
  3. تا یک روز بعد از تزریق بوتاکس آرایش نکنید و محل تزریق را ماساژ ندهید.
  4. روز اول پس از تزریق از عینک آفتابی استفاده کنید تا مجبور نشوید که اخم کنید.
  5. حداقل تا سه روز بعد از تزریق از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید.
  6. در صورتی احساس درد می کنید، از مسکن استفاده کنید.

مراقبت های بعد از بوتاکس

مشاوره با کلینیک زیبایی برای بوتاکس سعادت آباد

یکی از مهم ترین مواردی که زمان تزریق بوتاکس باید به آن توجه کرد، حساسیت های دارویی فرد زمان تزریق است. به همین منظور لازم است که در کلینیک بوتاکس در سعادت آباد ابتدا توسط متخصص پوست و مو ویزیت و معاینه شوید. همچنین در صورتی که هر گونه دارویی مصرف می کنید، یا حساسیت دارویی دارید به پزشک اطلاع دهید. این کار تاثیر زیادی در افزایش کیفیت تزریق بوتاکس به صورت صحیح دارد.

 
دیدن متن کامل مقاله
 
آیا بوتاکس پیشانی باعث افتادگی پلک می‌شود؟
 

نکات مهم برای انتخاب کلینیک بوتاکس سعادت آباد

امروزه استقبال برای انجام روش هاو هزینه های جوانسازی پوست به صورتی افزایش یافته که ممکن است افرادی که قصد تزریق بوتاکس دارند، برای پیدا کردن کلینیک پوست و مو با کیفیت و خوب دچار تردید شوند. به همین دلیل زمان پیدا کردن یک کلینیک معتبر برای تزریق بوتاکس در پاسداران به نکات زیر دقت کنید:

  1. تحقیق کنید که پزشک تجربه و مهارت کافی برای تزریق بوتاکس داشته باشد.
  2. در شبکه های اجتماعی پس از جستجو و دنبال کردن کلینیک پوست و مو یا نام پزشک، در مورد میزان مهارت پزشک از طریق خواندن نظرات و بازخوردهای مراجعین قبلی تحقیق کنید.
  3. کلینیک پوست و مو برای تزریق بوتاکس در سعادت آباد باید دارای تمامی مجوزهای لازم باشد.
  4. استفاده از بوتاکس با برند معتبر و با کیفیت اهمیت زیادی دارد.
  5. شناخت آناتومی صورت توسط پزشک متخصص پوست حائز اهمیت است.
  6. پزشک متخصص پوست باید از بوتاکس اصل و با کیفیتی که به تایید وزارت بهداشت رسیده، استفاده کند.
  7. تزریق بوتاکس به صورت عمیق و زیاد انجام نشود. چون باعث عدم قرینگی صورت خواهد شد.

تزریق بوتاکس در کلینیک بوتاکس سعادت آباد چگونه انجام می شود؟

به طور کلی تزریق بوتاکس جز روش های بی عارضه یا کم عارضه محسوب می شود که مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند. اما لازم است که پزشک متخصص مهارت و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد.

علاوه بر این، با توجه به این که هر فرد دارای صورتی با ویژگی ها و آناتومی خاص خود است، لازم است که ابتدا پزشک میزان و عمق و به ویژه نواحی که دارای چین و چروک است را به خوبی بررسی کند. اما به طور کلی تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی سعادت آباد به صورت زیر انجام می شود:

  1. ابتدا فرم صورت و میزان و نواحی دارای چین و چروک بررسی می شود.
  2. در صورتی که در نواحی حساس مانند چشم ها، قصد تزریق بوتاکس داشته باشید، مقداری بی حسی موضعی در محل مالیده می شود.
  3. پس از چند دقیقه که بی حسی موضعی تاثیر گذاشت، با استفاده از یک سوزن کوچک که دارای ماده بوتاکس است، درون پوست تزریق می شود.
  4. میزان ماده بوتاکس و عمق وارد شدن سوزن آن درون پوست کاملا بستگی به میزان چین و چروک ها و تشخیص پزشک متخصص دارد.

کلینیک بوتاکس پاسداران

تخفیف بوتاکس سعادت آباد

کلینیک تخصصی پوست و مو ایران به منظور افزایش رضایت مراجعین محترم در برخی از مناسبت های مختلف سال، تخفیف بوتاکس را به مراجعین ارائه می کند. به همین منظور می توانید در صورتی که قصد تزریق بوتاکس دارید، با هماهنگی قبلی و پس از انجام معاینات لازم برای تزریق بوتاکس در سعادت آباد به صورت حضوری مراجعه نمایید.


سوالات متداول تزریق بوتاکس در سعادت آباد

عوارض تزریق بوتاکس چیست؟

به طور کلی تزریق بوتاکس جزء روش های درمانی غیر تهاجمی محسوب می شود که خطرات جانبی ندارد. اما در موارد نادر ممکن است پس از تزریق محل ان دچار کبودی، ورم و التهاب کم شود که سریعا از بین می رود.

اثر تزریق بوتاکس چه زمانی مشخص می شود؟

معمولا نتیجه تزریق نهایتا پس از ۱ هفته مشخص می شود.

آیا تزریق بوتاکس برای خط خنده موثر است؟

خیر. برای رفع این مشکل باید فیلر تزریق شود.

قبل از تصمیم‌گیری برای انجام بوتاکس، مهم است که به چند نکته توجه کنید. اولین مورد، مشاوره با بهترین دکتر بوتاکس در تهران یا یک متخصص زیبایی است. این افراد می‌توانند به شما درک بهتری از اینکه آیا بوتاکس مناسب شماست یا خیر، کمک کنند. همچنین، از اطمینان از صلاحیت و تجربه پزشکی که این روش را انجام می‌دهد، اطمینان حاصل کنید.

اطلاعات کاملی از عوارض و پیامدهای ممکن پس از بوتاکس به دست آورید و از اینکه چگونگی روند و نحوه عملکرد بوتاکس را درک کرده باشید، اطمینان حاصل کنید. همچنین، مطمئن شوید که محصولات مورد استفاده در این فرآیند، محصولات مجاز و تاییدشده توسط سازمان‌های بهداشتی مربوطه هستند. این مراحل اطمینان از انتخاب درست و انجام این فرآیند با اطمینان بیشتر را فراهم می‌کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.